SoMe for Begyndere
Det er afgørende for din virksomheds succes, at du har en klar strategi for dine sociale medier og din digitale marketing.
Lær hvordan du opbygger en digital slagplan for lige DIN virksomhed.
Helt fra bunden og på begynderniveau.
Få styr på din virksomheds kernekunde, bliv klogere på hvordan du kommunikerer professionelt (både mundtligt og skriftligt), og bliv skarp på, hvordan du skaber opslag og annoncer, der giver resultater.
Onlinekursus “SoMe for Begyndere!” tager fat i Digital Marketing helt fra bunden af.
Du får via 4 kursus-moduler nogle konkrete redskaber til at skabe din egen social media-strategi, på en overskuelig og letforståelig måde. Du får samtidig adgang til 3 bonus-moduler med ekstra meget viden, som hjælper dig op på næste niveau, inden for den digitale verden.
Vi starter med fundamentet for hele din virksomheds digitale ansigt udadtil, nemlig din Persona-profil. (Din kerne-kunde profil).
Din virksomheds Persona-profil bestemmer retningen for, hvilken vej du skal tage din virksomhed digitalt.
Og du kan hurtigt komme til at spilde både tid og penge på tiltag, der aldrig giver noget som helst, hvis du ikke har styr på dette vigtige trin.
Når du har din Persona-profil på plads, så tager vi fat i alt det andet.
Du lærer f.eks. hvilke Sociale medier du skal vælge og hvordan du laver en Social Media-plan.
Du får også en masse tips og tricks til, hvordan du skaber gode opslag, der genererer følgere, og dermed flere potentielle kunder i butikken.
Du får nogle konkrete redskaber til din kundekommunikation, også den svære og besværlige. Så du er klar til at håndtere både komplimenter og klager.
Du hører også om, hvordan du helt gratis kan booste din lokale kundetrafik, og du lærer at oprette en annonce på Facebook.
Kort sagt, dette onlinekursus giver dig et solidt digitalt fundament.
Så du ved hvilke håndtag, du skal hive i fremover, for at trække flere kunder ind i din ”butik”.
Din investering er KUN 3000,00 kr.
(ex. moms)!
Sådan får du adgang:
Køb adgang til kurset via www.lumant.dk eller tryk på knappen herunder.
Adgangen til kurset er permanent og uden tidsbegrænsning!
Fordele ved at vælge et Onlinekursus
Billigt & Effektivt
- Lavt éngangs-beløb
- Fradragsberettiget
Kurset kan genses
- Se kurset igen og igen
- Ingen udløbsdato
Læring når det passer dig
- Din tidsplan og dit tempo
- Overskuelig indholdsoversigt
Et kursus som lærer dig alt, hvad du har brug for at vide.
Dette onlinekursus er målrettet små virksomheder og andre nysgerrige læringsivrige personer, der ønsker at få styr på deres digitale ansigt udadtil. Men som ikke ved, hvor de skal starte.
Kursus-modulerne er udviklet til personer, der er på begynder-niveau, og indholdet bliver forklaret i et letforståeligt sprog, så alle kan være med.
- Du har styr på din virksomheds Persona-profil (Dit digitale fundament).
- Du kan lave en Social Media strategi.
- Du kan lave en Kommunikations-strategi.
- Du kan lave relevante og interessante opslag på sociale medier.
- Du kan oprette annoncer på Facebook.
- Du kan tiltrække flere kunder, da du har styr på alt det ovenstående.
Komplet oversigt over alle kursets moduler
1
Kursus-Modul 1
- Hvad er en ”Persona”?
- Hvorfor er det helt afgørende for din virksomheds succes, at du har styr på Persona-profilen?
- Hvordan bygger du en Persona-profil?
- Udarbejdelse af Persona-profil for din virksomhed
2
Kursus-Modul 2
- Tone of Voice
- Hvad skal du være skarp på ved skriftlig kommunikation?
- Hvad skal du være skarp på ved mundtlig kommunikation?
- Gode kommunikations-huskeregler
- Hvordan kan du forberede dig på den svære kommunikation?
- Gevinsten ved at øve den svære kommunikation
- Eksempler på værdien af god kommunikation
3
Kursus-Modul 3
- Hvad er Sociale Medier?
- Hvad kan de forskellige Sociale Medier, og hvem bruger dem?
- Hvilke Sociale Medier skal DU vælge?
- Hvorfor skal du altid have en nyhedsmail?
- Hvordan laver du en konkret SoMe-plan?
- Din hjemmeside er dit professionelle ansigt udadtil
- SEO
- Vigtige ting, din side BØR/SKAL indeholde for at se professionel ud
4
Kursus-Modul 4
- Google Ads vs. Facebook Ads
- Annoncering online – Hvad skal du vælge?
- Videoannonce-skabelon for begyndere
- Google Maps (Tidligere Google My Business)
- Sådan opretter du din egen Google Maps-profil
5
Bonus-Modul 1
- Trin-for-trin vejledning til opsætning af Facebook-annonce.
6
Bonus-Modul 2
- Hvad skal du lave opslag omkring?
- Personlige opslag og direkte salgsopslag – Go, or no-go?
- Facebooks algoritmer – Hvad er nu det?
- Hvorfor er dette relevant for dig som virksomhedsejer at vide?
- Hvad får dine opslag ud over rampen?
- Hvad kan du lave, som støtter op om dit brand og det du sælger?
- Eksempler på fagrelevante-ideer
- Konkurrenceregler på Sociale Medier
- Dette må du!
- Dette må du ikke!
7
Bonus-Modul 3
- Letforståelige videoforklaringer på begreber fra den digitale verden.
Jeg tilbyder også
Holdundervisning
-
Små hold med forskellige virksomheder
-
Målrettet undervisning
-
Feedback fra underviser
1-til-1 Sparring
-
Fokus på DINE udfordringer
-
Fleksibel planlægning
-
Intensiv solo-undervisning