Virksomhedsforløb
Det er afgørende for din virksomheds succes, at du har en klar strategi for dine sociale medier og din digitale marketing. Dyk dybere ned i den digitale verden, og bliv klædt på til at tage førergreb på din virksomheds sociale medier.
Vil du have helt styr på din virksomheds Persona-profil, træne din professionelle kommunikation, eller blive klogere på hvordan du skaber opslag og annoncer, der giver resultater?
Ved et Virksomhedsforløb vil der blive udarbejdet materiale med fokus på lige DIN virksomhed. Forløbet vil typisk involvere de medarbejdere, der er ansvarlige for SoMe og Digital Marketing, men som mangler inspiration eller noget fundamental know-how.
Hør mere om dine muligheder og priser via kontaktformularen nederst på siden.
Et forløb kunne bestå af:
- Online-kurser til alle kursus-deltagere, så udgangspunktet er ens, og i orden.
- Workshops over et eller flere emner, afhængigt af behov, hvor vi går i dybden med de udvalgte udfordringer. Dette kunne f.eks. være udvikling af Persona-profiler, brainstorm på content, udvikling af SoMe-kalender, træning af kommunikation (skriftligt/mundtligt), mv.
- Opfølgende feedback-sessions, hvor vi følger op siden sidst, og optimerer yderligere.
Der tages udgangspunkt i JERES virksomhed og JERES udfordringer, så det bliver så brugbart som muligt.
Deltagerne er selv med til at definere undervisningen, så den bliver relevant for dem.
Det anbefales at minimum 3 personer og max 6 personer deltager i forløbet, for at få det optimale ud af forløbet.
Tidspunkter og datoer aftales i fællesskab.
Udfyld kontaktformularen nederst på siden, og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.
Fordele ved at vælge et Virksomhedsforløb
Professional underviser
- Få sparring på dine ideer fra underviser
- Kæmpe vidensbank at trække på
Hygge med kollegaerne
- Bliv inspireret af fællesskabet
- Brainstorm ideer som et team
Relevante emner
- Indflydelse på kursusindhold
- Optimer din virksomhed på specifikke områder
Et forløb som lærer dig at navigere i den digitale verden
Dette kursus er primært målrettet små virksomheder og enkeltmandsvirksomheder, der ønsker at dykke dybere ned i emnerne fra ”SoMe for begyndere”-kurset.
Undervisningen er tilrettelagt til personer, der er på begynderniveau, og indholdet bliver forklaret i et letforståeligt sprog.
Kursusdeltagerne er med til at forme indholdet, så det bliver så konkret og relevant som muligt.
- De har endnu mere styr på virksomhedens Persona-profil(er).
- De kan nemmere skabe relevante og interessante opslag på sociale medier.
- De har endnu bedre styr på kommunikation og kundeservice.
Eksempler på indhold ved et Virksomhedsforløb
1
Undervisnings-emne 1
- Hvad er en ”Persona”?
- Hvorfor er det helt afgørende for din virksomheds succes, at du har styr på Persona-profilen?
- Udarbejdelse af Persona-profil for din virksomhed
- Øvelser, gruppearbejde, sparring, brainstorm osv.
2
Undervisnings-emne 2
- Udarbejdelse af Tone of Voice
- Hvad skal du være skarp på ved skriftlig kommunikation?
- Hvad skal du være skarp på ved mundtlig kommunikation?
- Gode kommunikations-huskeregler
- Hvordan kan du forberede dig på den svære kommunikation?
- Øvelser, gruppearbejde, sparring, brainstorm osv.
3
Undervisnings-emne 3
- Hvad skal du lave opslag omkring?
- Facebooks algoritmer – Hvad er nu det?
- Hvad får dine opslag ud over rampen?
- Hvad kan du lave, som støtter op om dit brand og det du sælger?
- Eksempler på fagrelevante-ideer
- Konkurrenceregler på Sociale Medier
- Øvelser, gruppearbejde, sparring, brainstorm osv.
Jeg tilbyder også
Onlinekursus
-
Selvstudie
-
Bred vifte af viden
-
Lille éngangs-investering
1-til-1 Sparring
-
Fokus på DINE udfordringer
-
Fleksibel planlægning
-
Intensiv solo-undervisning